Gnällapa

Usch just nu tycker jag synd om mig själv och känner mig gnällig. Finns väl ingen anledning egentligen.. humöret bara sjönk. Kan iofs vara för att jag har ont i kroppen nu. Har burit för mkt på Lurvas så min vänstra arm är paj. Sen gör det djävulskt ont i arslet, ischias? Skulle göra mycket för att få en rejäl massage. Jaja.. alla har väl ont.

Idag kom ena systeryster hit med bebiskusinen. Vi gick en sväng bort mot ridskolan. Lurvas somnade. Sen gick vi hem och gav de små mat och försökte underhålla dem på bästa sätt. Men efter sin sovstund så var Snurre inte alls på humör för nånting tror jag. Gnällfis AB. Så fortsatte resten av kvällen. Kanske det smittade av sig på mig?  =/

Nu sover fisen iaf. Men hon vaknar emellanåt för att hon hostar eller är täppt. Jobbigt för henne och jobbigt för mig  =S Blir ju inte så mycket sömn på nätterna då. Men men det blir väl bättre.

Fy, jag känner att jag har hyfsat många "Måsten" som tynger mig nu. Hur fixar alla andra sina måsten när de har barn? Tycker all min tid går till Snurre. Vilket den ska iofs.. Kanske har för höga krav på mig själv?


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0