Plupp

Idag har jag  dammsugit nedervåningen och moppat hallen. Tog ut den långa hallmattan på vädring, plus att jag piskade den så hårt att det ekade ut över vårt område. Lade även ut den nytvättade mattan i vardagsrummet och så har jag tvättat ett par maskiner. Känner mig ganska nöjd  =) Bebis och jag åkte även till återvinningsstationen med MASSA skräp. Det blev till och med två vändor med bilen, så mycket var det. Men så är ju min baklucka muppig (den går inte att öppna) så det blev ju till att stuva in allt både fram och bak på sätena.

Det går ju riktigt bra med den nya läggningsrutinen för lillstrumpan  =) Hon kommer till ro och somnar fortare och fortare. Än så länge... =) Men hon verkar inte riktigt bekväm med att dricka vällingen i sängen.. det blir så platt att ligga ned i hennes säng. Hon är van att ligga mer upprätt, typ mot våra fluffiga kuddar. Kanske att hon kan dricka vällningen någon annanstans innan vi lägger henne i sängen.. hmm vi får se hur vi gör.

Nä gott folk nu ska jag gå och smörja in mig. Jag kom ut ur duschen precis innan jag började blogga. Jagb lir så himla torr nu på vintern. Känns som om huden krackelerar.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0