Blääääää

Å vad allt känns bajs just nu! Jag har dåligt samvete för allt, verkligen ALLT! Jag hatar att känna så här. Saker som ska göras och saker jag gjort... det ligger och gnager mig. öklsjgåöwe489tuåmv84uf89 894fhp iwufhå 0f9jk

Hoppas att jag kan koppla bort det sen när det är dags att sussa. Annars kommer jag ligga vaken hela natten.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja jag orkar inte skriva så mycket denna gång. Så jag sätter in lite bilder på min fistrollbebis.





Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken BIFF hon är alltså =D Hon bräcker ju Wille i den åldern =D

2010-11-11 @ 11:13:05
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Millan

Ähh, skit i de! Ha inte dåligt samvete, om det är vad jag tror det är... Det är faktiskt en annan person som borde skärpa sig!



Kram

2010-11-11 @ 13:05:38
Postat av: Anneli

Nämen usch, känner igen den känslan. Men man kan inte göra allt :( Det löser sig snart säkert! Sofia är lika go som alltid :) hoppas vi ses snart! Kram

2010-11-12 @ 07:33:34
URL: http://svartaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0