Sugen på allt

Vill ha choklad, vindruvor, wienerbröd, pommes med tzatziki, tunnbrödsrulle, svartvinbärs-lättdryck... tror det var allt för tillfället  =D

Har varit hos BM idag. Magen har växt tre cm sen första mars. Alla värden såg bra ut och bebis har nu fixerat sig. Fick numret till sjukgymnastiken iom att min gamla ryggskada dragits upp igen. Kanske kan få lite tips från dem.

Snart kommer Skroten hem MED VÅR NYA KAMERA!!  =) Och förhoppningsvis en Twix till mig  =D

Tog en tupplur i soffan förut. Myste med Chevy som låg på mina ben  =) Tror ni inte att det ringer nån dum jävel från Villaägarna och vill prata med Skroten. Hallå, han jobbar! Som nästan alla andra också gör vid 14-tiden. De ringer säkert en gång varannan vecka och frågar efter honom. Vad vill de?? Ge upp! Sist de snacka med honom ville de sälja nåt larm eller vad det nu var. Vi vill inte ha! Vi söker upp dem om vi vill ha nåt med dem att göra.. Samma gäller det med alla som ringer från tusen olika pensionsvalsföretag.

Mää Skrot, kom hem nu.. jag är hungrig! Behöver inte laga mat idag iaf. Råkade göra köttfärssås och spaghetti till en hel armé igår. Kommer räcka i flera dagar ha ha..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0