BM idag

Var hos BM idag efter jobbet. Blodtrycket var bra. Bebisens hjärta lät som det skulle. Bebisen ligger uppochned. Men den har inte fixerat sig. Det behöver den ju inte göra än heller så det är ju lugnt. Är i vecka 31 nu. Det går väldans fort nu  =) Jobbar den här och nästa vecka, sen går jag på havandeskapspenning. Ska bli skönt. Det är ganska tungt nu att jobba. Jag är så öm i magen.

Skroten och jag kikar på film just nu, LA confidential.  Den är lite sådär halvseg.. så jag har datorn i knät samtidigt  =) Funderar på att hämta en päronsplitt, det är gott. Shit vad bebis boxas i magen hi hi.. måste betyda att den vill ha glass  =D

My god vad trött jag är! Kl är ju bara kvart i sju... määä jag vill ju sussa.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0