Trött bebis

Oj vad snuttis sover nu när det är varmt! O äter/dricker! Förstår det, hon svettas ju hon med. Jag har börjat amma henne oftare nu, vilket resulterar i att hon har börjat sova hela nätter  =) Perfekt!

Just nu sover hon på min arm (som vanligt). Det är tydligen det bästa stället  =) Hmm måste klippa hennes naglar ser jag.. shit vad fort de växer.

Jaha hur ser schemat ut idag då? Sitta inne och trycka för det är för varmt.. Tvätta, äta och läsa lite emellan matning och blöjbyte så Snuttis  =) Behöver inte vara så mycket mer.

Just! Jag ska lägga kött i marinad. Blir lite grillning sen när pappa Poseidon kommer hem. Fast han är ju inte pappa Poseidon längre.. Skroten rakade av sig allt skägg och mustaschen igår!!!! Vi har varit tillsammans i över 9 år och jag har aldrig sett honom helt renrakad. Han såg ut som nån annan, man blev nästan lite rädd. Han ångrade att han rakade bort allt som fort det var borta. Men som jag sa, om en vecka så ser han ju ut som varulv igen så det är väl ingen fara. Men jag tycker det är manligt med ansiktshår så jag vill gärna att det växer ut igen. Skroten vill ju också ha tillbaka sitt skägg. Jag frågade om jag ta kort och lägga ut på fejjan, men det fick jag verkligen inte!  =P

Grejen var ju det att vi pratade om att han skulle göra en helrakning för det var så varmt. Så på så sätt är det ju säkert skönt.. men nää hellre med skägg än utan på min karl  =) Men egentligen är det ju bara en vanesak. Skulle han vilja fortsätta raka helt och hållet så är ju det upp till honom.

Nä, marinad var det ja..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååå vad roligt, jag vill se han utan skägg!! Skicka bild, bara till mig =D Pritti pliiiis??

2010-07-13 @ 18:18:13
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag får inte =P

2010-07-14 @ 16:13:13
Postat av: sofija

Ta en bild på honom när han sover och släng upp här:)

Haha, jag vill se!!

2010-07-15 @ 00:30:41
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0