Tar mig i örat

Ja jag ska försöka blogga oftare. Men lillfia tar nästan all min tid. Den tid som blir över går åt att duscha, tvätta, gå på toa m.m.  =)

Nu är det sommar på rikigt  =) Varmt och klibbigt som det ska vara. En annan klarar ju av värmen bra. Man har ju ändå upplevt ett antal somrar. Tycker mer synd om alla små barn. Idag åkte vi till centrum och tillbaka. Snuttis var tokvarm när vi kom hem igen. Hann få värmeutslag till och med. Hon tyckte väl att det var obehagligt så hon var ganska pipig och ledsen.
Hon äter till oftare nu.. är väl törstig kan jag tänka mig. Ska snart väcka henne. Det är dags för krubb. Hon somnade till ordentligt här på eftermiddagen.. lilla skruttan. Man blir ju hyfsat slö av värmen. Även om vi sitter inne mesta delen av dagen. Speciellt när det är så här varmt. Vi får ta igen all badning och sånt nästa år när hon är äldre.

Jaha efterkontroll för mig nästa vecka. De ska väl kika om allt står till som det ska "där nere". Sen ska vi prata preventivmedel. Jag vill gärna fortsätta äta de p-piller som jag åt innan jag blev gravid. De funkade alldeles utmärkt för mig. Men vi får väl se.
Blir även 2 månaderskontroll för skruttans del nästa vecka. Sen ska vi även tillbaka till Huddinge sjukhus för ett återbesök. Så det blir full rulle nästa vecka  =)

Nä som sagt, mata snuttis.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0