Stamkund =O

Jag och Snuttis var hos mamma och pappa några timmar på eftermiddagen/kvällen. På vägen hem så ringer jag grillen på hemort för att beställa lite junkfood till mig och Skroten, palla laga mat..
Jag ringer grillen och börjar min beställning:
-En 150 g meny med 3 ostar och bacon, och en 90 g meny med (blir då avbruten av att killen som tar beställningen avslutar min mening med) -bara ost, dressing och sallad på hamburgaren. (!)

Jag blev så paff att det enda jag får ur mig är- Neeej så kan du inte säga, nu känns det ju som om vi äter hos dig hela tiden! Då började han tokskratta  =)

Jaha väl framme vid grillen så sticker jag in huvudet i luckan och vill pröjsa. Då flinar "grillkillen" och säger -Du blev lite chockad va?
-Ja jag blev det, säger jag.
-Men du måste förstå.. jag har jobbat här i 4 år, jag måste ju känna igen mina stamkunder, säger han.
-Jo jag fattar det, skrattar jag.

Men samtidigt i mitt huvud: Stamkunder?? Å nej jag är stamkund hos den lokala grillen! Jag kände genast att jag lade på mig 10 kg extra  =P

Men det var ganska roligt ändå ha ha..

Det är väl bara att fortsätta på sin övervikt och ta en glass  =D

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Braaaaaa djuret!!! =P

2010-07-17 @ 10:44:57
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahah precis som det ska va :P

2010-07-17 @ 11:31:44
Postat av: Emelinda

HAHAHAHA det där var det roligaste jag läst på länge!



Vi har ju en pizzeria 100m från vår lght som vi kanske beställer ifrån lite för ofta. Jo uppenbarligen är det för ofta när man träffar pizzabagaren på krogen och han hejar glatt som om vi vore bundisar!

2010-11-21 @ 12:02:06
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0