Snart två månader

Helt sjukt att Snuttis blir två månader om åtta dagar! Med risk för att låta som en gammal tant, men guu´så tiden går! Den lilla sparvkråkan själv har toksomnat på min arm här.. börjar bli tungt  =P Tänk att man sover som bäst på mamma eller pappa.. INTE i vagnen, babysittern eller sängen  =) Jo hon sover där med, men det är mysigare hos päronen.

Ha! Lyckades lägga henne i soffan utan att hon vaknade. Hon brukar dock vakna ganska snart när man har lagt henne ifrån sig. Babybjörnen är guld! Hon somnar på två röda i den. Eller så myser hon bara. Så har man armarna fria, perfekt!

Hmm ser ganska grått ut på himlen.. ÅÅH, kan det inte börja tokregna och åska!!? Pritty pliiis? Det verkar ju som om det ska bli varmt hela helgen, så då kan det väl komma ett rejält regn/åskväder nu? Vore asbra.. så slipper man vattna  =D


Dutti snuttis som tränar i gymet


Så fin i klänning  =) Den hade jag också på mig som liten. Hon kikar på sin mobil som hänger vid skötbordet. Hon älskar sin mobil! Hon pratar med den och boxar på den. Hon boxar speciellt på humlan som hänger där. Den är favoriten  =)

ÅÅ hon är så söt, mitt lilla hjärta!!

Nu ska jag hänga tvätt.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen ett inlägg!! Oftare tack...

2010-07-01 @ 14:18:04
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Sofija

Jag håller med Ida:)

2010-07-01 @ 14:50:56
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: caroline

Håller oxå med Ida!



Såå söt hon är lilla skruttan! :)



Kram på er!

2010-07-02 @ 08:30:03
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nämen oj va hon har vuxit sen jag såg henne sist :) Och lagt på sig lite också! Måste komma och hälsa på er snart igen. Kramar

2010-07-03 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0