Det var ett jävla flygande på de här jävla flugjävlarna!

Undrar hur många gånger om dagen jag säger det? Blir tokig på dem!

Satte upp såna där flugrullar i taket igår kväll.. Såg idag att de skördat några offer he he he...

Shit vad det åskade tidigt i morse!  =D Me like! Jag höll på att mata Snuttis medan det dundrade utanför, så mysigt  =)

Jag vill ha godis! Jag åt godis igår.. men jag vill ha det idag med! Jag är en riktig sockerjunkie...  =/

Vet inte vad jag ska skriva om.. tänkte sätta in några bilder istället.


Gladfis


Sitter hos mormor och kikar på växter


Kusinerna sida vid sida. Till vänster Snuttis och till höger Skruttan (morfar i bakgrunden).

Bye bye

Kommentarer
Postat av: sofija

Så söt man kan vara då!:)

2010-07-31 @ 23:31:43
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0