v.25+0


Så här ser jag ut idag  =) Bebis har varit riktigt aktiv idag, helt galen ha ha..


Här är en bild från igår. Tycker inte magen ser så stor ut på bilderna.. Men den känns jättestor ha ha! Sen kanske den ser större ut när man ser den uppifrån.

Idag har jag och Skrot städat datarummet. Slängt MASSA papper och gjort fint. Satt upp hyllorna som vi köpt för typ ett år sen  =) Skroten har installerat den nya skrivaren. Han fick en från jobbet iom att han gör så mkt ritningar åt dem.

Vi har precis ätit mat. Så nu är jag helt tokslö.. Ska nog skära upp lite fruktsallad som vi kan mumsa på sen när vi ska kika på film.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj va fort den växer :D Häftigt! Vi måste ses nån dag tycker jag. kram

2010-01-24 @ 21:06:07
Postat av: jennsan

oj vilken fin bebbemage...... Jag lääängtar själv just...... kram

2010-01-25 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0