Vuad skua man guöra? (ska läsas med rysk accent)

Jaha lördag idag då, najs  =) Vad ska man hitta på? Jag vill åka och shoppa, använda alla presentkort vi fick i julklapp. Håller på att övertala Skroten att han verkligen vill följa med  =D Skulle behöva lite mammakläder.. ett par till byxor och kanske en långärmad tröja. Kanske kika lite på bebiskläder också =D Kollade på de kläder man samlat på sig hittills. Det var faktiskt en hel del. Iaf för en nyfödd bejbis. Det mesta är köpt second-hand. Men det är väl knappt använt. Jättefina kläder. Men jag vill köpa en helt ny outfit som vi ska ta med oss till BB sen  =)

Imorgon har jag gått 27 fulla veckor. Det går ganska fort egentligen. Men inte tillräckligt  =) Jag vill veta vem som är därinne.

Nähä.. smiska upp Skroten ur soffan då  =) Undrar om vi ska åka till kurvan... eller tokstan?

Skrotens päron planerar en resa till Grekland i vår.. MÄÄÄ jag vill också åka! =) Får bli nästa år då kanske. När lill-fisen är ett år. Tror de ska åka i april så de hunnit komma hem tills det är dags för mig att pluppa bebis.

Memis har gjort illa tassen. Märkte det när jag släppte in henne i morse. Helt plötsligt var det blodfläckar på hela nedervåningen. Tror hon har gjort illa en tå på vänster framtass. Försökte tvätta av den, men hon var ju inte medgörlig direkt. Men vi såg inget som var trasigt förutom att det var blodigt på tassen. Hon är lika hetsig och rutten som vanligt så hon verkar ju inte ha ont. Så det blir till att hålla koll så det inte blir infekterat. Stackars mattes bebiskatt!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Bara säga till om du vill ha sällskap och shoppa nån dag! :D

2010-02-06 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0