Gott nytt år!

Jajemen imorgon smäller det  =) Har inte köpt några raketer än men jag och Snurre ska nog åka iväg i morgon och kolla om vi hittar några.

Lillasyster kommer hit imorgon och kikar på film och äter för mycket med mig och min lilla familj, trevligt trevligt  =) Sen blir det väl en film eller sju. Lugnt och skönt. Precis som förra året, då var jag ju gravid =)

Annars då?
Snurre tog sina första riktiga kryptag häromdagen  =) Hon lyckades få till det med ben och händer av en ren tillfällighet. Såg ut som om hon satte av i galopp ha ha! Hon är mer vild än tam iaf. Hon kartar och klättrar mer än vad hon kan. O så rullar hon iväg åt nåt håll och hamnar på mage och blir skitsur för att hon inte kommer upp  =P Fullt ös medvetslös! Det ska hoppas i gunga och slängas i luften och galopperas runt med mor eller far för att det ska vara kul *puh* Sitta på filt och leka själv är bara kul en stund. Att hon brås på sin far är allt för tydligt. VILD! Nu när man är tjock och otränad till max så orkar man ju ingenting, stackars Snurre  =( Vi försöker bättre oss hjärtat!

Min karl har nyss fått sina resultat från sin hälsoundersökning. Förra gången sa de till honom att pensionspara behöver han inte tänka på- muntert eller hur?
Nu var det mycket bättre  =) Hörseln var tydligen väldigt bra sa de. Hmmm det vette tusan. Jag känner mig mycket skeptisk till det iom att han aldrig hör vad jag säger  ;P

LCHF skulle vara utmärkt för honom sa de. Så nu jäklar ska vi vara duktiga! Efter nyår..... =D

Jag måste komma igång och träna!!!!! My god, vågen bara visar mer och mer och jag mår bara sämre och sämre, blääääää.. Men, jag börjar känna mig mer och mer motiverad  =) Det är bra iaf.

Jaha då får vi se vad 2011 har att erbjuda, spännande!  =)

Gott nytt år alla amöbor!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Prova Anna Halléns kokbok, med mycket husmanskost a la LCHF. Den ska tydligen vara väldigt bra.

2011-01-04 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0