Tröttis

Trött som ett as.. Blir nog sängen snart. Kan mina provsvar komma i morgon med bra nyheter så jag kan få börja jobba igen!!?? Jag är trött på att gå hemma och vara sjuk. Börjar bli hyfsat rastlös. Min mage känns bättre nu iaf. Lämnade ett avföringsprov på VC i morse. Så jag hoppas på att det kommer ett svar snabbt. På mitt sjukintyg står det att jag inte får börja jobba förrän provsvaret har kommit. Seeegt...

Uj uj vad varmt det blev att ha datorn i knät!

Kikar på en vampyrfilm samtidigt som jag bloggar. Har sett den förut. Helt ok. Det är med hon Lucy Liu (eller hur det nu stavas).

Nä.. sängen hägrar.. en sval, skön, mjuk säng. Mmmm... najs  =)


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0