Första jobbveckan avklarad

Shit alltså, jag är helt slut.. Jobbat  en vecka nu sen semestern. Man är ju inte lite trött. Har inte pallat blogga eller nånting. Det är mörkt ute nu och blåsigt, jättemysigt  =) Nu kan hösten komma på allvar tycker jag. Med regn och rusk.

I morgon ska jag, mamma och mina systrar åka in till stan (sthlm). Vi ska promenera, shoppa, äta och bara ha det bra  =) Hoppas det är uppehåll. På söndag ska Skroten och jag kanske fika med några kompisar. Annars har min gubbe lovat att bara vara min hela dagen  =D

Just nu sitter jag med datorn i knät framför tvn. Kikar lite halvt på Volcano medan jag bloggar. Boen sussar i andra soffan, de andra kissarna är ute. Skroten spelar CoD.

Nä men fy vad seg jag är *gäsp* Kanske ska fortsätta glo på tv i sängen istället? Mmm, låter som en bra idé...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0