Bajs

Nu är jag duktigt trött på att vara sjuk! I måndags så började jag få ont i halsen. Har varit hemma resten av veckan med en vacker förkylning. I torsdags åkte Skroten hem från jobbet för att han var så dålig i magen + trött och orkeslös. Han hade iofs varit dålig sen i måndags men aja.. Så Skroten har suttit på toa och jag har snytit ut hjärnan känns det som. I fredags (?) typ.. så blev jag också risig i magen *SUCK*

Nu är min förkylning nästan borta. Lite småsnorig bara. Men jag kan ändå inte gå till jobbet i morgon för att jag är lös i magen. Inte kul nånstans.. Så nu måste jag ringa till doktorn för att få ett sjukintyg from tisdag. Blä blä bläääääää!! Vill inte vara sjuk!!!

Mamma sa att det KAN vara svinflunsan. Behöver ju inte vara det men.. Det KAN börja med förkylning/vanlig flunsa och sen får en del diarré. Jaha.. kanske är det då? Lika bra i så fall.. så har man det gjort. Eller får man sånt flera ggr? Äh.. Ska ringa till doktorn i morgon och höra vad han har att säga.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och lyssna på min bubbelmage. Den bubblar och morrar hela tiden.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0