Imponerade?

Bara fyra dagar sen jag bloggade, ganska imponerande va??!  =) Kanske har kommit igång igen efter en lång tids torka.. lovar dock inget!! =D

Idag när jag kom hem efter en ganska tuff arbetsdag så satte jag en bröddeg, slängde in en tvätt i maskinen och gjorde lasagne. Känner mig riktig duktig och huslig. Bröden blev klara för nån timme sen. De blev så fina, jag är toknöjd. Goda är de dessutom. Var tvungen att provsmaka. Smöret smälte lite på det alldeles nygräddade brödet, och så en liten ostskiva på, yummie!! Jag bakar alldeles för lite.. det är väldigt dumt i och med att jag tycker det är så skoj. Man är ju rutten  =)

Kryssning i helgen för Skroten.. IGEN! Han gör ju inget annat än att fara fram och tillbaka mellan stan och Mariehamn ha ha.. Jag har beställt Bilar och Daim  =D

Hade inget mer att bjuda på ikväll..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0