Två timmars tupplur

Jag tog en tupplur när jag kom hem från jobbet. Eller ja först åt jag några skumtomtar och kikade på tv  =) Sen somnade jag så gott i soffan i två timmar, tokskönt!

Jaha Skroten är på tvådagars kryssning.. hoppas jag får nån fin present sen på söndag  =D Ska hämta honom i Nacka då.

Så jag är ensam i helgen. Men det kan vara ganska skönt det med. Ska baka pepperkakor och julpyssla med systrarna i morgon. Det ska bli kul. Har blivit lite av en tradition. Vi tycker om jul i våra familj. Det är bara jag som lyckats hittat Grinchen och blivit sambo med honom ha ha ha!

Nästa helg hoppas jag på läskig bio med Idlur  =) Måste fan gå in på SF o kolla om jag hittar trailern. Har ingen aning vad den handlar om, filmen som ska ses. Paranormal activity tror jag den hette.

Nähä nu har jag fått i mig macka och yoghurt, så nu är jag nöjd. Kikar på Idol medan jag skriver dessa rader. Ska fortsätta kika på det nu  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0