Barnvakt

Sitter hos Idlur och spanar lite på nätet. Är barnvakt åt Willepille  =) Det går så bra så. Sist jag var barnvakt åt honom så hoppade han in i vardagsrumsbordet med huvudet före, inte kul.. Då blev det en tripp till Ica för att köpa tröstglass  =) Det tycker jag att man kan få när man har en dum bula i pannan.

Men det går i lugnare takter denna gång  =) Vi har ätit köttbullar och pastahjul. Nu kikar han lite på tv. Det är nåt barnprogram nu så jag satte mig här en liten stund  =)

Annars är jag lite småsnuvig.. Men det är ingen fara. Man jobbar på som vanligt. Redan torsdag i morgon, shit vad fort det går. Det är ju snart helg igen! På fredag ska vi på jobbet åka på spa på Sydpoolen, värsta najs  =D Ska bli skönt. Ska inte gå på nån behandling, men det duger bra att bara sitta och mysa i en varm pool.

Nä nu ska jag kika vidare på nätet.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0