Vad ska man hitta på idag?

Jag har sovit asdåligt de senaste två nätterna... så jag känner mig seg som en gummistjärt. Vad fan ska man göra idag? Ingenting... Skroten är iväg och skjuter in sitt gevär med en kompis. Jag lånade ut min bil till dem. Så nu kan jag inte ta mig nånstans förrän de kommer hem.

Jag vill åka till kurvan och shoppa idag.. Kan nån ge mig pengar, sällskap och en bil, tack?

Jag har inte ens ätit frukost än... Vet inte vad jag ska äta... gröt kanske?

Min mor kom hem från Spanien igår.. man kanske ska ta och ringa henne och kolla hur hon har haft det?

Jag vill åka utomlands igen! Ingen aning om vart jag skulle vilja åka.. Nånstans bara.

För ett bra tag sen så provade jag Weet´s wax strips till benen och tyckte inte att de var bra. Så jag har haft funderingar på att beställa tid hos någon som kan det där med att vaxa ben. Skulle ju vara sååå skönt att slippa raka benen på ett tag. Finns det något tråkigare? Men, det kostar ju ändå en slant att göra det.. så jag tänkte att jag ska ge wax stripsen en chans till. Jag gjorde säkert inte på rätt sätt sist. Ska be Skroten om hjälp tänkte jag. Jag kommer fega ur om jag ska dra själv, och då blir det ju definitivt inte bra. Får se om han har lust att hjälpa mig sen när han kommer hem från skjutbanan.

Lite frukost då kanske  =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha jag kan se hans smajl framför mig innan han drar bort remsan! Han skulle njuta av varje sekund! :)

2009-05-23 @ 14:19:09
URL: http://nilnur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0