Lite bakis

Igår var jag på kalas. Blev mycket alkohol... Så idag är jag liite bakis. Inte så farligt.. bara lite bubblig i magen ha ha ha.. My god vilket fint väder det är idag!!  =) Jag har varit ute typ hela dagen. Jag har guppat runt på gräsklipparen i ett par timmar. Sen har jag slitit bort lite ogräs i rabatten och i mitt lilla jordgubbsland. Blev en aning röd på ryggen då jag bara hade bikiniöverdelen (och shorts) på mig.. oj  =D
Aja, inte så farligt än så länge. Kanske kommer bli lite brännigt lagom till man ska sova. Annars håller jag på att tvätta massor då det är perfekt torkväder idag.

Ikväll är det Skrotens tur att gå på kalas. Får se hur slirig han kommer bli sen, ha ha..

Jag ska jobba i morgon då en personal är sjuk. Har egentligen ingen lust.. men va fan.. lite extra cash är ju aldrig fel  =)

Så är det mammornas dag i morgon. Så det bär väl av hem till päronen efter jobbet i morgon för att ge mor snor en kram eller två.

Nä det är ju dumt att sitta här och uggla för länge nu när fina vädret är här.

Just det! Grattis till L som fick en pojke igår!! En liten Oliver..  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0