Tjena tjena mittbena!

Ha ha är det inte Bert eller nån som skriver så i sin dagbok??  =)

Aj aj mensvärk idag... inte kul nånstans  =(  Varför ska man ha sånt för?? Onödigt tycker jag... Bäst att jag äter en Daim så kanske det blir bättre  =D

Jahapp i slutet av april så bär det av till Kreta  =) Ska bli så skoj! Ska väka i mig souvlaki och tzatziki dagarna i ända ha ha..

Skulle behöva röja i tvättstugan... palla... näe. Har iaf slängt in en tvätt i maskinen. Ska man behöva göra mer på en söndag?? Jag tycker inte det.. =)

Nä hörni, jag vet inte vad jag ska babbla om mer. Kanske skriver nåt mer sen..

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Runk Benke

Men jalla!!! Kan du blogga mera????

2009-03-01 @ 21:19:07
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0