Sovit länge =)

Ja idag så sov jag väldigt länge. Ända till kvart i 12! Det var länge sen. Var inte planerat att sova så länge, men kroppen ville tydligen det  =) Hade tänkt åka och hälsa på A idag. Men jag vaknade ju så sent. Hade säkert inte varit hos dem förrän vid ett-tiden. De ska till BVC på eftermiddagen så det blev tajt med tiden. Men men , det finns ju flera dagar som tur är  =)

Igår var vi på konsert på Hovet. Sabaton och Hammerfall spelade, och nåt band som heter Bullet. De var skitbra! Eller ja, iaf Sabaton och Hammerfall. Bullet var först ut och spelade, men då hade vi inte kommit än. Jag och J hade sittplats. Tokbra platser! Skroten och några andra polare hade ståplats. En från sällskapet virrade bort sig i fyllan och villan. Han åkte på lite spö någonstans. Så efter konserten åkte vi hem till en av grabbarna och plåstrade om honom. Det blev ganska sent. Tror inte jag och Skroten var hemma förrän vid halv två på natten. Mig gjorde det inte så mycket iom att jag är ledig idag. Men stackars Skroten skulle ju upp lite innan sex i morse. Jag pratade med honom för typ en timme sen. Han var hyfsat trött.

Kan ju varit därför jag sov så länge idag...

Har spelat lite wow här precis.. Annars håller jag på att tvätta. Ska nog ta nån runda på tomten snart. Skönt att vara ute idag när det är hyfsat fint väder. Lite blåsigt kanske men vad fan..

Jahapp nu är första tvätten klar. In med nästa då..

Kanske skriver mer i kväll.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0