Snart helg =)

Jaha så har man jobbat hela dagen och nu kommit hem.. Skroten och jag ska snart laga mat. Stekt falukorv och stuvade makaroner, yummie.. Är så jävla hungrig! Kissarna med.. de går här och gnäller. Ska väl ta och sleva upp lite mat till dem.

Ida och jag vill parta i helgen. Men så kommer de stora frågorna fram: NÄR, VAR, HUR? Jag tänkte kika lite på kryssningar. Ifall det finns nån billigt liten hytt nånstans som ingan annan vill ha  =)

Annars så har jag väl inte några direkta planer för kvällen. Glo lite på TV kanske...
Det märks att man inte är van att det är sol ute. Man går och kisar hela tiden.. så får man ont i huvudet sen. Nu kom Chevy in här i datarummet. Han säger: Prrrraaoooo. Vilket betyder: Ge mig mat kärring! Ha ha ja jag får väl sluta skriva och ge mina stackars svältande katter mat. Det är sååå synd om dem.. ;)

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0