Ledig hela dagen lång =)

Jag trodde jag skulle få sovmorgon idag. Tji fick jag. Skroten var svårväckt idag så jag kände att jag inte kunde somna om förrän han gick upp. Ville inte att han skulle bli sen. Efter att ha puttat på honom och rytit att han MÅSTE gå upp så blev jag ju klarvaken, tråkigt.. Sova som är så skönt  =) Äh.. på sätt och vis så är det ju skönt att komma upp i skaplig tid när man är ledig med. Så man får något gjort.

Vet inte vad jag ska hitta på så här tidigt... Det är ju ingen idé att glo på tv. Vid den här tiden så det ju bara tv-shop iallafall. Nä det blir väl till att slänga in en tvätt i maskinen och bara plocka lite allmänt här i huset. Småstäda.. fy vad trist... BLÄÄÄÄ!

Baka nåt kanske? Var ju toksugen på chokladrutor häromdagen. Även kallat kärleksmums och mockarutor. Med tjock härlig smet uppepå, mmmmmmmmmmmmm *dregel*

Ha ha jag ställde ett glas lättdryck här på databordet för typ 3-4 dagar sen.. (ja jag vet, borde plockat bort det för länge sen) och nu har det möglat! Uuuh... flyter grönvita härliga lurvprickar på ytan. Mysigt va??!

Appropå mögel (?) så kanske det är dags för lite frukost. Macka och juice blir det nog.

Jag ska ju på konsert snart också! Tror det är på söndag. Hammerfall och Sabaton, ganska najs  =D Så det ska bli kul. Har inte sett nån utav dem live. Jag jobbar iofs på söndag men bara till fyra. Insläppet till konserten är säkert vid sju eller så. Sen är jag ju ledig på måndagen, perfekt!

Nä nu måste jag gå och kissa..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0