Klippning?

Aaah... det är lördag, jag är nyduschad och det är dags för frukost. Livet känns bra nu  =) Ska ringa till frissan och kolla om de har nån tid till övers idag. Behöver verkligen klippa mig! Ser ut som ett troll. Skulle bli skönt att bli av med en sisodär 10-15 cm. Sen nån gång när jag äntligen kommer på vad jag vill ha för hårfärg så blir det färgning med. Men då flörtar jag med min mor, syster eller Ida  ;D

Hmm vad vankas det till frulle då? Havregrynsgröt kanske..? Är jag sugen på det? Vet inte.. Har världens halsbränna för allt onyttigt jag åt igår, blä.. Aja jag har mig själv att skylla.

Som vanligt så måste det städas här i detta råtthål... och tvättas. Men jag vägrar tro att det bara är jag som har problem med ett kroniskt stökigt hus. Så det känns skönt  =)

Nu måste jag ringa till el frisso el klippo. Så det blev ett kort inlägg. Som vanligt  =)

Hoppas jag är nyklippt nästa gång jag skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0