Boxning

Kom hem för ca 45 minuter sen. Har varit och boxats ikväll. Fan vad kul det är!  =) Jag tog i så jag blev yr ha ha ha.. Med strechingen (stavas det så?) klar så satte jag mig framför datorn med middag. Skroten är hos en kompis och blir bjuden på fina grillmaten. Avundsjuk jag?, nääeeråå..  ;)

Jag är ledig i morgon!  =) Fan vad skönt.. Funtar på att ringa en kompis i morgon och kolla om hon är hemma. Skulle vara kul att träffas. Det var ett tag sen. Typ innan jul tror jag.. Nä kan det vara så illa? De´vette´fan!

Jaha duscha strax då.. sen blir det väl lite tv också. Ska nog kika på Per Morberg kl 21. Han är ganska slemmig men han har så skön sjuk humor så jag kan inte låta bli att titta ha ha.. Han ville ju ha ohämmat sex med rökt sidfläsk ha ha ha! Hur kommer man på sånt? Ida och jag borde vara hans sidekicks med vår sjuka humor. Eller så borde vi starta ett eget program med extremt sjuk och snuskig humor ha ha ha! Ja vilken bra idé!! Det skulle kunna heta "Sick ´n´ Dirty. Ska uttalas Siik än dööörtyy. Ida, våga aldrig???! Undrar om nån skulle titta på det?

Shit vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon! Jag tog ju i för allt jag var värd. O det är ganska mycket ska ni veta  ;)

Jaha nähä en dusch då. Jag börjar frysa rejält nu. Sen lagom somna i soffan tills Skrot kommer hem. Perfekt plan!

Pilla navel alla människor!


Kommentarer
Postat av: Runk Benke

Jag skulle garanterat titta! Vilket succé program, det hör jag ju redan nu!

2009-03-26 @ 20:48:51
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: räkan

jag skulle lätt kolla på sick and dirty ;0)

2009-04-10 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0