Rutten söndag

Shit vad skönt det är med slapparsöndag. Skroten och jag har kollat på fyra filmer idag. Såå härligt.. skräpmat och snacks hela dagen  =D Hmm min mage lär ju inte vara så glad ikväll. Eller ja, det är ju redan kväll ha ha..

Igår var vi hos Ida och Micke och åt god grillmat. Så trevligt så. Efter maten kom det lite folk. Det blev lite öl lite vin och sprit. Jag höll mig alkoholfri.. Senare drog folket till krogen, jag drog hem.

Undrar när sommaren kommer tillbaka? Lite väl mycket regn nu.. aja..

Jaha vad ska man göra nu då?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Kul att träffa dig madame :) Fast jag hann inte med att du drog hem, du var bara putsväck helt plötsligt :P Kramkram

2009-06-15 @ 22:05:38
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0