Myshelg

I fredags efter jobbet så åkte jag, Ida och William till Trosa. Vi gick ned på stan, åt en korv och kikade på alla människor som samlats för Trosa stadslopp.


Vi väntar på mat..

Det var så varmt och packat med folk att man inte orkade vara där så länge. Vi åkte hem till mig istället. Ida och Wille skulle sova hos mig.
Så fick Ida ett mess av sin man. Han skulle vara på fest hela kvällen men hade fått ett migränanfall, så Ida åkte och hämtade honom. Så jag hade hela familjen Neiberg hos mig  =)

Det blev godis, cola (eller kaffe som Wille säger hi hi..) och chips. När det började skymma ute så tände vi ljus. "Vad mysigt vi har" sa Wille då  =) Lille plutt..

Alla lyckades somna i värmen och vakna till ännu en tokvarm dag. Ida drog till jobbet. Jag, Wille och Micke var ute hela dagen. Wille badade i minipoolen, Micke klippte gräsmattan ,tack det var snällt!! Jag gjorde väl inte så mycket, förkyld som jag är. Vi tog en liten men VARM promenad till ridskolan för att titta på hästarna. Vi var helt slut efteråt.


På väg till hästarna


Najs buttcrack Micke!!  =D

Väl tillbaka från promenaden så tände vi grillen. Ida skulle snart komma tillbaka från jobbet. Dags för korvgrillning  =)  Korvarna blev precis klara när Ida kom. Mums var gott det var. En och annan bulle slank väl ned också  =D Sen var det hemgång för familjen Neiberg.

När de åkt hem så drog jag en svep med moppen. Det blir ju ganska skräpigt på golven när man har öppen dörr och springer ut och in. Sen tog jag det bara lugnt med tvn och en ny korsordstidning  =)

Idag är det tvättdag. Första maskinen är klar nu, bara att hänga upp. Annars ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk från den dumma förkylningen.

Ta hand om er ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0