Midsommar

Glad midsommar allihop!! Hoppas ni får en underbar dag!

Jag kom precis ut ur duschen, aahh.. Nu tycker jag att det är sambons tur.. men han vill inte ens vakna haha..

Vi ska dra en sväng till Västerljung idag. Tradition vettni´... Köpa lotter, vinna fula gosedjur, äta vurre, frysa, träffa vänner- ja, allt det härliga hör midsommaren till  =)  Jag skulle så gärna vilja ha min klänning idag. Men det ser inte ut som klänningsväder när man tittar ut.. brrrrr. Det blir väl långbrallor och vinterjacka. Aja det är iaf uppehåll, hoppas det fortsätter så!!

Jag har gått ned två kg!! Wohoo! Hoppas jag fortsätter att vara duktig  =) Jag vet att kan, men jag vet att det är lika lätt att glida tillbaka i dåliga vanor.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost. Måste väcka gubben också..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0