Whiskyprovning och nattbad

I fredags hade Skroten och hans polare whiskyprovning. De satt och smuttade på alla möjliga sorter. Vi grillade lite och tog det lugnt. De satt på altan och drack och jag satt i vardagsrummet och åt godis och la pussel. Sen mitt i natten så fick de för sig att bada i poolen. Puckon! Det var +13 grader ute då. Aja.. jag drog fram kameran under kvällen och tog lite fyllefoton he he  =) Perfekt att sätta in bilderna i bloggen ha ha ha..

  
Skroten och T1                      T1 och T2

  
Skroten och T2                     Skroten och T1


T1 sover ute på altanen (bakom tvättkorgen)


Skroten sussar så sött i fyllan och villan..


T2 har somnat om i gästsängen efter att ha varit uppe och klunkat i sig en dubbel treo ha ha..

Ja, hujedamej... Shit vad de var bakis dagen efter ha ha ha.. Jag åkte till centrum och köpte flott och cola till dem. Det brukar ju sitta bra dagen efter ett fylleslag  =) Annars tog vi det lugnt hela dagen.

Jaha nio arbetsdagar kvar till semestern  =) Nedräkningen har börjat..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0