Storm?

Alla säger att det ska bli storm. Det ska regna som fan och allt ska typ blåsa bort.. hujedamej!  Vi får väl se vad som händer.. Det har mulnat på ganska mycket nu och har börjat blåsa.

En av mina tuggtänder har gått sönder. Jag trodde det var en lagning som smulade sönder sig i munnen igår, men icke. Ringde till folktandvården idag. Kvinnan jag pratade med sa att jag hade ingen lagning i den tanden, däremot har jag haft början till ett hål  =/ Jaha så då är det väl tandtrollen som sprängt bort en bit av tanden då.. Jag har ju känt att det har varit nåt fel på tanden i typ en vecka. Men så igår trillade det ut lite bitar. Aja, ska till tandläkaren på tisadag och få tanden fixad.

Ja vad händer annars då? Jo jag jobbar och sliter som vanligt  =/  Semestern känns lååååångt borta. Det är varmt och kvalmigt på jobbet. Vi MÅSTE ju ha huvudbonad på oss i köket, men jag måste säga att det är inte mänskligt att ha mössa på sig inomhus på sommaren. Fy fan, säger jag bara.

Jag är sugen på något... som alltid  =D Nähä, ta ett varv i skafferiet då ha ha..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0