Grillkväll

Igår kväll så hade vi finbesök av A och J och lille T  =)  De kom hit vid sex-tiden. Vi åkte och handlade fläskfilé och annat smått och gott. Vi hyrde även två filmer.  Maten var god men filmerna sög balle... Shit vilka dåliga. Men vi hade trevligt sällskap iallafall  =) Lille T skrattade nästan hela tiden, så söt så.. Sen somnade han i sin bilstol.

Jaha, fyra arbetsveckor kvar till semestern.. *puh* Trodde jag skulle få jobba en låååång vecka den här veckan. Men det visade sig att min chef hade missat att ge mig en ledig dag efter min jobbhelg. Så hon fixade det idag. Jag ska ju vara ledig på fredag i o m att jag jobbar denna helg med. Så bossen fixade så jag är ledig på torsdag också  =D Så jag blir ledig i två dagar i rad, wohoo! Värsta lyx!

Skit också, jag har fått nya myggbett på fötterna. My god vad det kliar!! Måste... klia... AAH...  =)

Vi har fått ett nummer till en person som kanske kan fylla våran pool  =) Skroten ska ringa honom i morgon. Hoppas det går bra.

Fan vad trött jag blev.. Kanske är dags att ta en dusch och sen lägga sig i sängen och kika lite på tv? Jo det är nog dags  =) Alldeles snart så..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll :)

2009-07-13 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0