Sjuk...igen!

Va fan jag var ju sjuk alldels nyss ju! Fan... >=(  Men nu sitter man här igen med snorig näsa och host i halsen. Har dock inte ont i halsen längre. Men den känns lite svullen fortfarande. Som om man inte kan svälja ordentligt. BLÄ!!!!

Jobbade helg nu.. så jag var ledigt igår. Idag har jag också varit hemma. Är hemma i morgon med. Hoppas på att jag ska kunna jobba torsdag och fredag. Får alltid så såligt samvete när jag är hemma. Man vet ju själv hur det är när folk är sjuka när man jobbar. Men är man sjuk så är man... kan ju inte göra så mycket åt det. Jag proppar i mig vitaminer och vitlök och omega-3 så mycket jag kan. Att sova är ju också ett bra knep för att bli frisk fort.

Just det! Min arbetskollega fick en tjej förra måndagen och min kompis fick en pojk samma dag =) Grattis till er båda!

Vad jag vet just nu så är det två till som ska ha barn det här året. Får se vad det blir då  =) Föhoppningsvis blir det fyra till som ska ha i år  =) Eller kanske till och med fem...

Aja den som lever får se som idlur brukar säga  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0