Palla vara nyttig...

Det pågår en "GÅ-ned-i-vikt"-tävling på jobbet. Vi ska gå ned 5 kg tills.... öh.. sista april tror jag...? Bra minne man har.. Jag var jättemotiverad i början, men nu... nä palla vara nyttig. Skrot och jag åt faktiskt nyttig middag idag. Fisk i foliepaket och quinoa, mums vad gott! Men sen tänker jag mig inte för och tar mig en skål glass... hallå!! Snacka om att man är ett pucko!
Ja ja.. skit samma...
Måste nog säga att jag blev lite förslappad när jag var sjuk. Då levde jag ju typ på glass och cola... Det är lätt att dra på sig fula vanor  =P

Skroten ska på hälsokontroll imorgon med jobbet. Den första kontrollen han var på var INTE bra. Då skulle han ju få en hjärtattack innan han blev 30 år. Nästa kontroll var bättre, men ändå inte bra. Hoppas hans värden ser ännu bättre ut i morgon.

Nä nu ska jag gå in på Jotex en sväng o glo, sen ska jag sätta mig framför tv:n och fortsätta med mitt pussel. Ha ha ha ha!!!! Läser man den sista meningen så låter det om om jag skulle kunna vara 89 år istället för snart 25 år...

Kommentarer
Postat av: Runk Benke

men agda...du är inte 25!! när ska du inse det??

2009-02-10 @ 21:51:15
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0