Mår dåligt!

Shit vad jag mår dåligt alltså... genomförkyld och nu fick jag tokont i magen också. Jag blev sjuk i söndags, men idag är nog den dagen jag har mått sämst. Jag vill ligga i soffan i Skrotens knä och kika på film. Så ska Skroten klappa med sval hand på min panna. Får se om jag får som jag vill.

Till råga på allt så har jag så dåligt samvete för..... hm.. typ allt. Jag får alltid dåligt samvete när jag är borta från jobbet. Man vet hur det är när folk är sjuka och man själv går på knäna på jobbet och sliter. Plus att man förlorar pengar på att vara hemma.
Sen skulle ju vi girls åka på kryssning på fredag. Men jag kan ju inte nu för att jag är sjuk. Hade sett fram emot detta så mycket! Jävla skit att man blir sjuk! Så då får jag dåligt samvete för att jag inte ska med. För då blev det inget kul tyckte de andra. Det är ju roligt att de vill att man ska med,  så det känns som om man bara förstör.

Min systers pojkvän fyller år idag. Men inte kommer vi dit och firar när jag mår så här. Jag pallar helt enkelt inte...  =(  Så där är ännu en sak som jag mår dåligt över.

Jag önskar att kunde vara alla till lags, men jag orkar inte det just nu... jag mår piss.


Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Det är lugnt. Blir mer fika en annan dag :-)

Krya på dig och ta det lugnt. Synd med kryssningen bara.

kramar

2009-02-04 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0