Lördag med sol

Riktigt fint vinterväder idag. Klarblå himmel med sol och -8,4 grader. Hoppas jag får arsel ur vagnen och tar mig en promenad. Känns som om huset skriker på mig: Städa mig!! Men var ska man börja? Vad ska man spara och vad ska man kasta? var ska man lägga det som ska spara? Ååååhhh.... jobbigt! Aja... Grejen för mig är att jag måste ta ett rum i taget. Men jag är så dum så jag ser allt i hela huset som ska städas och så får jag panik för att det är så stökigt. Ja jag vet, jag är rutten...

Skrot ska åka till en möbelaffär snart med en kompis. Men han ska bara agera support. Vi ska inte ha nåt. Sen kommer de hit och ska sätta upp hyllorna i datarummet. Skönt att få upp dem. Då blir det inte lika stökigt pådataborden  =)

Määä vi har ingen frukost hemma... Inte ett skit. Tror bestämt att jag och Skrot får ta en tripp till Willy´s senare.

Jag har precis utfärdat köpstopp! Ja inte på mat, men på grejer. Vi är experter på att köpa massa grejer hela tiden. Inte bara Skrot, jag är också bra på onödiga lyxköp. No more. Bara det vi verkligen behöver. Vi kan definitivt leva snålare än vad vi gör. Lika bra att spara extra nu. Ska till Grekland i vår ju  =)
Får se hur länge köpstoppet håller...  =D

Nu måste jag äta nånting!! Frukostmat eller inte, jag är hungrig!!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0