100:e inlägget

Jaha vad händer i min värld just nu? Hmmm inte ett skit.. Man jobbar och står i som vanligt. Hemma försöker man städa, tvätta och mata katter, bl.a...
Memis kastrerades för en vecka sen. Ska tillbaka till Animalen på tisdag och ta bort stygnen. Hon har varit jätteduktig och låtit stygnen vara. Ingen medecin och ingen krage, skönt. Hon är ännu mer galen än hon var innan hon kastrerades. Inte så att hon pinkar på saker och så.. men hon är helt galen. Hon är överallt och ingenstans. Förut var det 180 knyck hela tiden, nu är det i 380 knyck typ dygnet runt. Ska de inte lugna ned sig efter kastreringen? Jaja.. det blir nog bra.

Hade eventuella planer på att dricka lite alkohol i morgon med Idlur och Sunkan. Men nu verkar det som om planerna har gått i stöpet. Vet inte om det är så att Idlurs lille plutt är sjuk. Fick ett sms av henne igår som jag inte fattade. Ska ringa henne imorgon. Stackars plutt om han är sjuk igen! Lille fisen..

Shit vad seg i ryggen jag blev... *sträcker mig*

Tror jag ska lägga mig i soffan och glo på tv och äta skrutt.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0