Miitbååls

Jag gjorde köttbullar förut, my god vad goda de blev *slurp*  Åt dem med potatis, gräddsås och lingon, yummie...

Idag har jag besökt Skrotens päron. De bjuppade på lunch och fika, mycket gott  =) Vi tog några varv i trädgården och kikade på allt svärmor planterat. Det var riktigt trevligt  =)

Sen åkte jag hem och gjorde köttbullar. Skroten och några av hans polare är och kikar på jaktmark nu ikväll. Så det blev en ensam middag för mig  =/  Vi har ju en inneboende just nu. En vän från Göteborg. Han jobbar i Stockholm för tillfället. Men ikväll skulle han sussa hos en annan kompis så jag är helt ensam hemma. Inte ens kissarna är inne. Bara jag och ödlan.

Hmm.. dags att mata ödlis kanske. Han verkar helsprallig ha ha...

Åh! Nu kom Skrotas hem! Wohoo! Nu ska jag pussa på honom  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0