Första semesterdagen

Idag börjar min semester på tre härliga veckor  =) Najs.. Har inte skrivit i bloggen på typ två veckor. Jag vet , jag är rutten.. Men det har varit intensivt jobbande in i det sista så jag har inte pallat skriva nåt. Men nu tänkte jag uppdatera lite.

Hmm får nästan kolla i almanackan för att komma ihåg vad jag ar gjort de senaste två veckorna..

För en och en halv vecka sen så var jag och mamma hos hennes syster och plockade vinbär. Tror jag plockade ca 7 liter. Ska ju göra saft nu på semestern så det passade ju bra att hon ville bli av med sina bär. Vi tackade och tog emot  =) Moster var så snäll och bjöd på mat och jordgubbspaj *slurp*

Annars så har mamma och pappa firat sin 29:e bröllopdag. Det var väl för nån vecka sen.. Det är ju trevligt  =)

Förra måndagen så var det dags att kapa några cm hår. Shit vad skönt det är att få håret klippt. Jag känner mig så fräsch  =)
Det blidde en liten lugg också  =)


Skroten och jag var på dejt i fredags  =) Vi gör tvärtom. Först är vi tillsammans i... hmm vad blir det nu... ehh... 8½ år, SEN går vi på dejt ha ha ha... Vi drog till Texas Longhorn och åt. Vi satt på uteserveringen och njöt av den ljumma sommarkvällen och av den goda maten. Vi åt baconinlindad oxfilé. Det var riktigt gott ska ni veta. Efter maten så funderade vi på att ta en bio på Heron. Men vi hyrde film istället. Väl hemma så gosade vi in oss i varsin soffa och kikade på film och smaskade på lite godis. Kan det bli mer perfekt?

På lördagen så var det dags för Mickes 30 årsfest  =) Idlör med familj kom förbi och hämtade oss vid tretiden. Så åkte vi till Mickes päron och lämnade sötis-Wille. Därefter åkte vi hem till Idlör och Mikey. Sen började vi helt enkelt kröka  =) Folk droppade in och det blev trevligare och trevligare. Det blev grillning. Såå smarrigt allt var! Tokgod tzatziki, det gjorde du jävligt bra Idlör!

Vi lekte lekar, snackade skit, skrattade, dansade och blev fulla  =) Eller ja.. jag blev det iaf  =D Shit vad tokdrunk jag blev på slutet där.. My god! Då ville jag bara åka hem. Började må illa och så... Men ingen skada skedd. Vi tog en taxi hem. Så stupade vi i säng. Dagen efter så var vi ganska sega, men ingen mådde dåligt. Skönt. Här kommer lite bilder från festen.
 

 
Födelsedagsbarnet

 

Ja hujedamej... kul var det  =) Inga drunkbilder på mig... =D Men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp på andra sidor  =S

Så.. medan jag har bloggat så har jag även tvättat. Tredje maskinen som är på nu. Man passar ju på att hänga tvätt medan man laddar upp foton i bloggen  =) Tar ju 300 år med mobilt bredband.. aja.

Men vänta lite här nu!!! Hallå.. vad är detta???? Inbillar jag mig eller börjar min hals att bli skruttig? Vad i helvete??! Vad är detta för fasoner? Kan ju inte bli sjuk nu! Inte på semestern..  =(  Aja det kan ju vara falskt alarm.. *hoppas*

Ha det bra nu alla morrhoppor!

Kommentarer
Postat av: sofija

Verkligen vackra bilder på mig:)



Tack för en trevlig kväll!

2009-08-10 @ 20:06:47
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0