Rutten mage

Igår skulle jag och Skroten på födelsedagsfest. Men så blev vi akut dåliga i magen. Inte mysigt nånstans.. Hoppades på att det skulle gå över så vi kunde dra till festen. Men när magarna väl verkade ok så var det så sent. Så vi åkte aldrig.

Jag drog till Idlur en sväng istället och glodde på film. Mycket trevligt  =)

Idag har det varit städdag med grannarna. Hyfsat tråkigt... men det är över på typ en timme så.. Efter städningen så åt vi lite sen åkte jag iväg för att mata min systers katter.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Slappsöndag  =) Jo, vi har fixat tvättlina på altanen. Så nu kan vi hänga tvätt där inne. Det kommer ju torka på en sekund nu när det är så varmt. I och med att det är en inglasad altan så blir det ju ganska så varmt därinne under en dag. Perfekt torkrum ju!  =)

På fredag så drar vi!! Kreta here we come!  =) Ska bli så kul. Hoppas det är varmt där nere. Kikade på nätet hur varmt det var där nu. Typ +21-22 grader och sol. Inte helt fel  =D Vi håller på att tvätta upp allt nu så vi kan börja packa i veckan. Liite nervös är jag redan nu. Jag är inget fan av att flyga. Jag är inte direkt flygrädd, men.. det är inget jag gillar heller  =) Jag är ju höjdrädd. Sen är man ganska mycket fast där uppe i luften om nåt skulle hända. Aja det blir nog bra. Får väl försöka sova eller nåt ha ha..

Nä en dusch då.. och sen sängen. Glo lite på tv kanske.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0