Puh..

Kom precis hem från stora kalas- och påskshoppingen. Det var typ inga människor alls på coop. Shit vad skönt  =) Ingen kö ingenting, aaahh... najs. men det blev ju tungt ändå med allt som ska bäras. Skrot kom och hjälpte till när jag i stort sett var klar (stryk ska han ha) ;) Så han fick pröjsa ha ha!

Nu står alla matkassarna i hallen och bara väntar på att jag ska plocka upp alla varor... PALLA ... jag måste ju. Sen in i duschen fort som fan och sen sussa.

Imorrn ska vi på studiebesök till en annan kommun för att se hur deras kök ser ut och hur de jobbar. De var hos oss och glodde i julas. Det verkar som om vi kommer komma hem toksent. Så jag kommer bli sen till boxningen..  =(  Aja.. lite surt, men men..

Om man skulle ta och sätta igång med allt så man får gå och sova nån gång..

Snark och dregel på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0