Kolgrillen

Efter jobbet idag så drog jag till grannbyn och träffade en kompis. Vi bor ju nära som fan men ändå träffas vi inte.. aslarvigt! Vi käkade på kolgrillen och snackade en massa skit. Uppdaterade varann om hur livet är och så vidare. Riktigt trevligt. Sen drog vi till ÖoB en sväng. Sedan vidare till Rusta, Jula och Plantagen. Köpte inget speciellt. Kul att bara gå och glo och snacka bajs. Efter det så drog vi hem till henne. Jag satt och tittade på medan hon skalade räkor till henne och hennes nya kärlek. Romantisk kväll med rejer vettu´.. värsta myspys  =) Klockan drog iväg som vanligt.. så jag åkte hem vid halv nio. Skulle ju hem och tvätta ju! Vill ju inte missa nåt SÅ roligt.

Nu sitter jag här och är hur trött som helst. Ska öppna min post och sen gå och sussa. Ska bli helt löövely att krypa ned i sängen och släcka lampan och bara sooova...

Men först måste jag dricka nåt. TÖRSTIG!!!!!!

Mmmmm vatten.. ahhh...

Ja hörni gott folk..  Vet ni att jag har MILJONER saker att göra till helgen. Har inte gjort ett skit. Känner mig sååå stressad.. aja...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0