Kalas

Idag ska vi till min faster U som fyllde 60 år för någon dag sen. Det är kalas idag. Hmm undrar om det är fika med bullar eller om det är mer mat? Jäjä det blir bra vilket som  =D Shit vad jag är hungrig!! Måste äta lite frulle snart.

Tog en liten egobild av mig förut  =D Bara för kul..


Har fönat och fixat till håret lite. Syns inte så mkt på den här bilden men.. Ja jag har försökt göra mig lite kalasfin iaf ha ha ha..

Nämen gu´vad jag blev hungrig då!! Ovanligt då, ha ha... Det är ju den röda tråden i alla mina inlägg här, MAT.
Vi ska åka om typ en timme. Det tar väl drygt en timme dit. Sen är det dags att träffa släktingarna. Min äldre syster ska inte följa med för hon och hennes karl ska på bröllop eller nåt. Min lillasyster ska inte heller med. Hon ska tävla med hästarna så  vi hinner inte tillbaka hem i tid. Så det är väl mamma, pappa och kanske farmor och farfar som åker från dem. Så åker jag och Skrot här ifrån.

Aja jätteskoj inlägg det här.. hmm.. Jag kanske skriver en rad när vi kommit hem.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0