Ja må vi leva, ja må vi leva...

=D

Jaha, nu är jag 25 år gammal. Shit.. Skroten är 29 år. Jag sjöng för honom när jag vaknade, med krasslig kråkstämma ha ha ha..

Igår hade vi födelsedagskalas/påskmiddag med familjerna plus släkt. Det var toktrevligt! Alla var glada och nöjda. Skrot och jag fick massa fina presenter  =) Tack så mycket allihop!!!

Idag kommer det goda vänner hit. Grilla lite, snacka skit och bara umgås. Tur att det blev fint väder  =) Vi måste bara röja på altanen. Det är lite renoveringsgrejs där sen i somras. Dammsuga en sväng där inne så är det klart.

Men nu ska vi käka lite och sen duscha av oss allt sovdregel  =) Sen drar vi till kurvan (hoppas det är öppet!). Ska inhandla lite saker till festen. Kanske köpa en födelsedagspresent till oss  =D Vi har ju pratat om en fotoskrivare. Mm vi får se..

Nä nu måste jag gå på toa, första morgonpinket vettni´  =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Millan

GRRRATTIS IGEN!!! :D Ja modulera! <3

2009-04-11 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0