Hemma igen

Vid femtiden började vi röra oss hemåt från min faster. Härlig kvällssol på vägen  =)
På vägen hem så stannade vi till hos min systers ex. Han och hans nya tjej har köpt en hästgård. Där kan vi snacka om "på landet" för hela pengen! Riktigt mysigt. Huset de bodde i var från 1800-talet. Det spökar säkert där, hujedamej...

Vi stannade även till för att äta pizza. Så det tog en bra stund att komma hem  =)

Men det var trevligt hos faster med familj. Åt väldans god potatisgratäng med kallskuret, mums! Sen blev det efterrätt med glass och inlagda persikor *slurp*, och lite senare blev det kaffe och kaka. Vi kan ju säga så här, jag rullade ut till bilen ha ha ha!

I morgon ska jag och Skrot storstäda huset. Vårröja på altanen och så. Ska bli så skönt! Hoppas vi kastar massa skit. Skrot har ju en tendens att agera liiite för mycket ekorre, ska spara allt.. jag vill bara slänga ha ha..

Satana perkkele vad trött jag är! Blir nog en tidig kväll för mig. Har ju så satans ont i armen också! Måste smörja in den innan jag somnar. Hoppas det är bättre i morgon så man kan städa. Annars får väl Skrot städa ha ha.. jag ska bara sitta med piskan i handen och glo  =D

Innan vi åkte i förmiddags så torkade jag av utemöblerna och ställdei ordning dem  =) För nu är våren här. Det var sååå skönt att sitta på farstutrappen i solen och bara njuta av värmen. Det har ju varit helt underbart väder idag. Riktigt varmt.
Hoppas det är varmt på Kreta när vi åker dit  =) Idag är det bara 20 dagar kvar =D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0