Food

Mmmm maaat!!! Shit, jag bara vräker i mig.. och nu blev jag tokmätt. Åt en aning för fort  =)  Stuvade makaroner och köttbullar, yummie...

Idag efter jobbet drog jag till grannbyn och shoppade lite kläder. Mötte upp Idlur vid hennes jobb. Så hon fick agera smakråd idag, stackarn.. Kan inte varit kul ha ha.. Men jag hittade en klänning, en kortärmad tröja och ett linne  =) Så hade jag ju presentkort, så jag behövda bara lägga till 45 kr  =D Perfekt! Fick ju presentkort på H&M när jag fyllde.

Sen bjuppade jag Idlur på en glass med kolasås. Därefter skjutsade jag hem henne. Så hon skulle slippa komma hem så sent.

Väl hemkommen så plockade jag undan gårdagens disk, satte på en tvätt och värmde lite mat från igår. Nu sitter jag här och bloggar och snackar med El Rejko på msn.

Blir väl en dusch senare och sen sängen med gosig karl  =)

Ha det bra alla fisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0