Trött som en sparv

Shit vad trött jag blev då.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz... Skroten och jag har varit i Kungens kurva hela dagen och shoppat. Det tar mer på krafterna än vad man tror. Först drog vi till Ikea och köpte en förlängning till vårat databord, en kontorsstol till mig, en pall och lite andra smågrejer. JO självklart så köpte jag Delicatobollar *mums*.

Sen drog vi och åt lite flott. Därefter gick vi till Dressman. Skroten köpte två par jeans och en tröja. En vända inne på HM med. Jag hittade en kofta, en bh o och en t-shirt. Hittade även en vinterjacka som jag vill ha, men INTE i min storlek, såklart! Skitsnygg jacka juh... Ska kolla om det går att hitta den på nätet och betälla den där. VILL HA!

Willy´s på vägen hem. Shoppade lite mat..

Väl hemkommen så blev det vitlöksbröd, samtidigt som vi satte ihop Ikeagrejer.

Satte mig vid datan och började spela lite WoW... men jag slutade, dog ju bara hela tiden!! Bajsspel... >=(

Ska väl hoppa in i duschen snart här... palla... näe. Men jag stinker ju gammal prutt så det blir nog till att duscha ändå  =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0