Segis..

Shit vad jag är seg... Det kan bero på att jag kanske börjar bli förkyld. Men jag vet inte. Jag har nyst som fan de senaste dagarna, och idag så kliade det som satan i hals, öron och näsa. Brukar vara det första tecknet  på att jag ska bli sjuk. Hoppas det är falskt alarm!

Jag måste erkänna en sak.
Jag har börjat spela World of Warcraft. Det var roligare än vad jag trodde. Jo jag vet att jag har klagat på att Skroten spelar. Men det är ju roligare om båda spelar, så kan man hjälpa varann. Men jag är inte lika fanatisk som Skrot. Jag kan ändå gå i från för att göra annat som ska fixas. Mitt liv kretsar ju inte kring spelet. Som det verkar göra för vissa andra  ;)

Igår var jag ledig. Då planterade jag ljung i en kruka som står på farstutrappan. Sen planterade jag även perenn ljung på baksidan. Blev så fint så  =) Jag gillar verkligen ljung, tycker det är så fint. Sen igår kväll så var jag på afrikansk dans. Det var jättekul!! Shit vad jag skrattade. Om ni har sett "panta mera"-reklamen (som verkar vara i afrika) så vet ni vilken typ av dans jag försökte lära mig. My god vad jobbigt det var då! Som värsta friskispasset. Jag var helt slut efteråt.

Jag är trött som en gris just nu.. Gå och sussa kanske? Mmmmm...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart går du på det??? Jag vill oxå gå på sådan dans!

2008-09-18 @ 11:23:25
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Millan

jag vill osså prova WoW... :P

2008-09-18 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0