Suck...

Fy vad tråkigt det är att jobba när nästan alla andra är hemma. Aja, bara gilla läget.. Skrot är iväg och skjutsar två kompisar till ålandsfärjan. Han ringde för en stund sen och sa att hans polare ville att han skulle följa med. Jaha, sa jag... Tycker inte att han bör åka, så dåligt som han har mått de senaste veckorna. Då tycker tråkjag att det vore bäst att stanna hemma och vila upp sig. Men jag kan inte säga vad han ska göra och inte... han får göra som han vill. Sen om jag har åsikter om vad han gör, så får han leva med det  ;)
Han sa att han skulle ringa senare och berätta hur han skulle göra. Eh, ja tack, vore kul att veta om du kommer hem. Och om jag ska göra mat eller inte. Hade tänkt göra kassler och klyftpotatis i ugn, och kantarellsås till Skrot.

Nu ringer han!

Han sket i att åka klamydiapråm. Skööönt...  =) Han skulle vara hemma om typ tio minuter. Då ska vi börja med maten.

Ida, jag måste bara säga att jag tycker ni fick toksnyggt i erat sovrum!!! Kommer inte ihåg om jag sa det när var hos dig sist  =) 

Om man skulle ta och sätta igång ugnen då.. Skroten får skala potatis  =D

Vi hörs hörrni!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack vännen! Ja du sa det faktiskt, men det är ju alltid kul att få höra det igen, för jag håller med dig ;) haha



Klamydiapråm?? Du och dina namn...haha

2008-10-26 @ 01:35:55
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0